Automotive Advies & Dealer Innovatie,
uw betrouwbare partner

Klant Contact Centrum

Chillzzout heeft onder het motto 'dealerinnovatie' een visie ontwikkeld hoe een eigen (intern) Klant Contact Centrum er in optima forma uit kan zien. Het betreft een modulaire opbouw zodat ook delen uit de 'trap' er naar toe kunnen worden gekozen.

Centrale telefonie, centrale werkplaatsplanning, marketing, vastleggen van gegevens, up-selling & service acquisitie maken deel uit van de propositie.

Door middel van een stappenplan wordt na een grondige inventarisatie van systemen, processen en mens & organisatie de doelen en acties bepaald.

Na het opstellen van een visie & committent tableau wordt de implementatie uitgevoerd door eigen medewerkers en dus op eigen kracht, begeleid door de ervaringsdeskundigen van Chillzzout.

Chillzzout heeft een samenwerking met Bovag Autodealers op het gebied van Klant Contact Centra. Workshops in het land worden samen met Bovag Autodealers gegeven. De ondersteuning van de dealer bij implementatie wordt door Chillzzout medewerkers gevoerd. Bij meerdere opdrachtgevers is een KCC actief of in ontwikkeling